Kiedy w czasie wieczornego powrotu z pracy

Gdy w czasie wieczornego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia i wśród pobolewania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć biegać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to smutek. A rano cała sytuacja nakręca się tania viagra
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, żyjemy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, wiele od siebie wymagamy. Zazwyczaj za dużo i za szybko i to przeważnie stoi nam na drodze do wdrożenia w życie przemian.
impotencja1
Jeżeli myślimy o zdrowym żywieniu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i odwiecznym poczuciem tęsknoty za dawnymi smakołykami, jeżeli myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, że musimy wpasować te wielogodzinne treningi na siłowni i bieżni i nie dziwota, że wychodzi nam z tych obliczeń, że w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież odpoczynek też jest ważny dla zdrowia… I tym sposobem nie rozpoczynamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzrasta.
Najistotniejsze, to powiedzieć sobie wprost: lepsza malutka zmiana niż brak zmian. Wygospodarujmy kwadrans dziennie albo pół godziny trzy razy w tygodniu, żeby się poruszać – wybrać się na spacer, przesiąść się z samochodu do komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, wybrać się na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może spróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam radości! Zadbajmy także o strawę oraz ustalmy sobie jakieś dni w
cialis tanio
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów albo jedzenia późnym wieczorem. Określając sobie możliwe do spełnienia cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy autentyczne zmiany do swojego życia oraz budujemy szczere chęci na kolejne! Czasem już nawet nieznaczne zmiany harmonogramu tygodnia generują dostrzegalną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej i mamy dużo więcej energii, którą warto w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! potencja

Odnotowałeś pierwsze objawy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stopień rozwoju choroby oraz wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Typowe leczenie prowadzone jest przede wszystkim przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto konsumować czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zapytać także dietetyka o odpowiednią dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest restrykcyjnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swego menu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa bardzo źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i żenujących sytuacji między wami, również w łózku. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, abyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : tania viagra

9 trików na zwiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na to, aby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i partnerki satysfakcja ze zbliżenia była znacznie większa.

Prezentuje parę prostych wskazówek, żeby w twoim łożu zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wydzielać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania dowiodły, iż kontakt cielesny stymuluje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Wynik jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona na słońcu może podwyższyć poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o sześćdziesiąt dziewięć % – do takiej konkluzji doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i apetyt na seks. Światło z solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz czuły. Stwierdzili oni, iż filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o 10 procent. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie odszukanie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są dozorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy zajdzie tego rodzaju konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się odprężony, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z granatu
Codziennie wypijaj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, levitra
iż owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii efektywnie zwiększa napływ krwi do członka – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w leki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeżeli mężczyzna je zbyt mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. Skutkiem tego powinno się włączyć do diety sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij też o witaminie C, która powiększa stan oksytocyny w organizmie i wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć papierosy

Nikotyna znajdująca się w papierosach może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, hamując napływ krwi do członka. Pewne doświadczenie dowiodło, że już dwa papierosy mogą sprawić, że erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych ujemnych przymiotach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra tanio